November 6, 2011

NOTD: OPI Unripened

I have already worn this polish recently, but somehow forgot to take photos of it. I wanted to wear it again today and this time I have a couple of pictures for you.

OPI Unripened was part of their Go Goth Mini Set (Halloween 2010) release. This one looks super pretty in the bottle - like a blue/purple duochrome, but sadly that doesn't actually show up on the nail. It's really just a blackened base with blue/teal/green larger shimmer.


Let's take a look at the photos:





I like this shade. The only thing I don't like are OPI's mini bottles. I really can't handle them well. There are couple of similar shades out there, like Sinful Colors What's Your Name and China Glaze Blk-bila-bong, if you're looking for a shade like this.


What do you think?



__________________________________________________
Song of the day: Iggy Pop feat. Sum 41 - Little know it all

32 comments:

  1. krasen :) jaz pa nimam še nobenega tako temnega v zbirki...na drugih nohtih mi je super, ampak na mojih si pa črne sploh ne predstavljam :D

    ReplyDelete
  2. That's a pity that the beauty of the polish doesn't show up on the nail, but it's still a very nice shade to wear :)

    ReplyDelete
  3. ooo kok je lep:P.... takoj bi ga mela...pa lepe nohte maš:)

    ReplyDelete
  4. @ moonchild: Hvala! Še lepši bi bil, če bi bil tak kot v steklenički...

    ReplyDelete
  5. @ .sparkle*: Bo treba poskusit ;) :P

    ReplyDelete
  6. @ Pink_Diamond: O, najlepše hvala za kompliment :)

    ReplyDelete
  7. Kako je lep! Bo treba nekaj podobnega nabavit. :)

    ReplyDelete
  8. @ elchy: Res je lep!

    Zelo podobna sta še Sinful Colors What's Your Name in China Glaze Blk-bila-bong. Pa se še kateri bi se verjetno našel :)

    ReplyDelete
  9. Lep je, ja, čeprav se pri takih stekleničkah vedno počutim ogoljufano, ker hočem duochrome tudi na nohtih. Eh. :) Lep je pa vseeno tudi tak kot je! Mislim, da ga sploh še nisem nosila kot samostojno manikuro ... obupno. Minijev pa tudi jaz ne maram preveč, niso praktični. Čeprav so mi RES kjut. :)

    ReplyDelete
  10. looks so pretty on your nails!!
    just found your blog, really interesting:)
    following u now, would love if you follow back!!
    rakhshansblog.blogspot.com
    https://twitter.com/#!/RakhshansBlog

    ReplyDelete
  11. @ Ulmiel: Ja, res, tudi jaz! Je pa tudi meni vseeno všeč :)

    Ti OPI miniji so res ultra mini in nepraktični...

    ReplyDelete
  12. @ Rakhshan: Thank you!

    I'm glad you like my blog :)

    ReplyDelete
  13. @ Tjasa: Ja, tak temen, a vseeno poseben.

    ReplyDelete
  14. Prelep je al bi bio jos bolji da je kao u bocici. Nokti su ti savrseni ko i uvek :)
    Jos jedan dupe za Unripened je i Jessica Casablanka, ja ga imam i trebalo bi uskoro da dodje na red za slikanje ;)

    ReplyDelete
  15. @ hermetic: Da, se strinjam! Hvala za kompliment - končno so mi nohti malo spet zrastli...

    Pa mislim, da imam Casablanco tudi jaz, pa sem čisto pozabila nanjo.

    ReplyDelete
  16. @ Manuela: Hvala! Me veseli, da ti je všeč :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)