November 12, 2011

On The Horizon

Hi there!


This morning I looked outside through my window and I saw this:



Balloons landing near our house.


********************


There are some changes on the horizon that includes Biba's Beauty Corner. I am leaving Slovenia in a couple of days for five weeks. I probably won't be able to blog during my absence, but if I'll manage, I'll prepare a post or two in advanced. There will be a giveaway too :) I hope you will bear with me during this time!



_____________________________________
Song of the day: A-ha - Forever not yours

20 comments:

  1. Kašn super razgled. <3
    Lepo se imej in pogrešaj nas, tako kot bomo mi pogrešali tebe. :)

    ReplyDelete
  2. super pogled :-D
    ohoooo, pa ti ćeš se baš naskitat ;-D

    ReplyDelete
  3. @ Ivana: Hvala!

    Ja, vsekakor bom pogrešala blog in vse vaše objave... :*

    ReplyDelete
  4. @ Gone2RehabBRB: Samo do sosedov :) Na Dunaj grem za dobrih 5 tednov.

    ReplyDelete
  5. @ nail crazy: Da, bilo je lepo! Samo jaz bi rada zraven v balonu peljala :D

    Bomo videli, kako bo to...

    ReplyDelete
  6. Ooo, greš na izmenjavo? Super, lepo se imej! Ampak pogrešala te bom pa vseeno. :)

    ReplyDelete
  7. Res te bomo pogrešali :( Upam, da se boš imela lepo na Dunaju in da boš imela kaj časa, da uživaš v tem čudovitem mestu :)

    ReplyDelete
  8. Hot air balloons are so neat! My family used to go on vacation to a place where they had a big festival for them in summer, you'd see lots and lots in the sky. :) I hope you have a good trip, wherever you're going!

    ReplyDelete
  9. Oooo, baloni. :) Lepo se imej teh 5 tednov, mi te bomo pa pogrešali. ;)

    ReplyDelete
  10. @ Ulmiel: Delat grem gor. Pa hvala! Lepo je prebrati take besede :)

    ReplyDelete
  11. @ Sana: Hvala :*

    Upam tudi jaz. 1 dan teden bi naj vendarle imela prosto, tako da bo treba takrat izkoristit, kar se bo pač dalo :)

    ReplyDelete
  12. @ Alaina: It really is nice to look at all these balloons up in the air...

    Thank you! I'm going to Vienna, Austria.

    ReplyDelete
  13. @ Mateja Mateja: Hvala! :) Mogoče pa se vmes le kaj javim...

    ReplyDelete
  14. Oooo odhajaš :/ te bomo pogrešali, samo saj boš kmalu spet nazaj :) čim lepše se imej ;)

    ReplyDelete
  15. @ Ina: Ja, odhajam... Verjetno bo res kar hitro minilo.

    Hvala za tvoje prijazne besede :)

    ReplyDelete
  16. Biba, uživaj na Dunaju! Bom pogrešala tvoje poste, ampak sem sigurna, da boš imela dosti "materiala", ko prideš nazaj :) x

    ReplyDelete
  17. @ Klara: Najlepše hvala tudi tebi! Veliko mi pomenijo take besede <3

    ReplyDelete
  18. Bas magicna fotka, jako mi se svidja ta magla i baloni u njoj. Lepo se provedi u tom predivnom gradu :)

    ReplyDelete
  19. @ hermetic: Hvala ti! Vse vaše besede mi veliko pomenijo :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)