January 23, 2012

Rock The World NOTD

Oh, yeah! I could totally Rock The World with this Orly nail polish!


Orly Rock The World, 3 thin coats:




I don't know how to describe this colour - it's something between plum/red/brown and it's just loaded with golden glass fleck sparkles. It's a bling-tastic nail polish for sure! It looks a bit more purple-ish in the real life, but then again, it always looks a bit different - depends on the lighting. It's in the same family as Zoya Faye, OPI It's MY Year, OPI Rally Pretty Pink.


And a bonus photo - I've played with Picasa a bit and this is what came out. I like it, I think it's kinda cool:



Thanks for dropping by!



__________________________________________________________
Song of the day: Tears for Fears - Everybody wants to rule the world

13 comments:

  1. Prekrasen je. Zadnje čase Orlyi kar padajo na mojo listo želja.

    ReplyDelete
  2. @ Taya: Enako pri meni :) Orly ima zadnje čase res fantastične kolekcije!

    ReplyDelete
  3. Noro lep lak! Mislim da bom morala nehat gledat swatche Orly lakov, ker jih bo počasi že preveč na moji WL :)

    ReplyDelete
  4. ne znam gdje bih ga svrstala ali jako primamljivo mi izgleda :-D

    ReplyDelete
  5. Se bom morala tudi jaz spraviti na net in kupiti kakšne lepotce preko luže

    ReplyDelete
  6. @ Ariaina: Hehe! Ja, res so čudoviti. Tudi jaz bi jih imela še kar nekaj ;)

    ReplyDelete
  7. @ nail crazy: Zares je lep! Lahko ti ga pošljem na posojo ;)

    ReplyDelete
  8. Big want cravings. Been loving red polishes lately

    ReplyDelete
  9. @ Olivia: I love red nail polish too! :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)