June 7, 2012

NOTD: Essence Mother Earth Is Watching You

This is not a new nail polish, but I haven't worn it before. Essence Mother Earth is Watching You is from their Natventurista Trend Edition that was available last year in September and October. It's a nice, cool beige shade with silver shimmer.





How do you like it?


P.S. You might have noticed... I'm slowly getting back on track and I'll start blogging as often as before. Yay!



__________________________________________
Song of the day: Michael Jackson - Earth Song

30 comments:

  1. Very pretty! Neutral but not boring. :)

    ReplyDelete
  2. I love how soft of a silver it is, very delicate!

    ReplyDelete
  3. Super da se vračaš, sem te kar pogrešala malo.

    Glede laka pa tako, barva mi je bila zelo všeč, ampak obstojnost je pa katastrofa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iii, hvala :*

      Ja, se strinjam - tudi pri meni ni ravno dolgo zdržal...

      Delete
  4. I really like this shape and length on you :)

    ReplyDelete
  5. nije moj tip boje, ali tebi super stoji

    ReplyDelete
  6. Looks very pretty. A go-to shade which is always appropriate.

    ReplyDelete
  7. Such a pretty color! Great for everyday!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    ReplyDelete
  8. The color is gorgeus.
    Didn't know that colection!
    Kisses from Portugal
    http://marsymm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. drago mi je da nam se vraćaš... a za lakić nisam još sigurna sviđa li mi se ili ne, boja je ok, ali malo previše shimmera, iz ove kolekcije sam uzela samo onaj zeleni :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz sem vesela, da sem nazaj :)

      Jaz sem vzela kar vse lake :D

      Delete
  10. Lahko te je malce sram, da nisi že prej nosila tega čudovitega odtenka (ga imam tudi jaz in je eden izmed mojih najljubših). Glede obstojnosti pa jaz nimam problemov, sem ga že nekajkrat nosila in se je super obnesel, mogoče se tepe s tvojim nadlakom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :) Res bi ga lahko že prej poskusila... No, super, da ti zdrži. Meni zadnje čase skoraj noben lak ne zdrži prav dolgo, ker se mi nohti kar precej plastijo in lomijo in jih sploh ne morem več imeti malo daljših :S

      Delete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)