September 2, 2012

Take A Midnight Ride With Me NOTD

Since we can already feel and smell the Fall in the air, I thought this might be the perfect time to wear a beautiful and dark shimmery purple on my nails as a perefct way to enter the new season. I'm talking about China Glaze Midnight Ride from their Rodeo Diva Collection for Fall 2008. Boy, that seems like ages ago...


China Glaze Midnight Ride, 2 coats:





Do you like it?



__________________________________________
Song of the day: Amy Macdonald - Slow it down

20 comments:

  1. O ja, mi je zelo všeč. Samo ne na mojih nohtih. Se mi zdi občutno pretemen. Morem pa priznati, da je čudovit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je precej temen, ampak trenutno mi ravno taki odtenki najbolj ustrezajo :)

      Delete
  2. I like it a lot! =)
    Zadnje čase sem precej navdušena nad temnejšimi odtenki, pa jih zaj precej časa res nisem marala =).
    Iz te kolekcije mi je še vedno najlepši Cowgirl Up, in sem zelo vesela da je pri meni =)
    Lepo je zopet videti tvoje nohte =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, me veseli, da so ti taki odtenki postali všeč!

      Hvala! Se bom potrudila redno objavljati NOTD :)

      Delete
  3. jaaa eden meni najlepših odtenkov! <3

    ReplyDelete
  4. I think I have a different polish from this collection. There comes a time when having a sizeable collection makes you doubt which stuff you have and which one you don't.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Hvala! Sem že čisto v jesenskem vzdušju :)

      Delete
  6. Novi lejaut na blogu! Super izgleda. :)

    Pa odličen odtenek za priprave na jesen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, sem iskala nekaj bolj preprostega in "clean"... Hvala!

      Delete
  7. još pitaš jel mi se sviđa - fantastična je <3
    odmah pristajem na ponoćnu vožnju ;-D

    ReplyDelete
  8. Such a great collection from China Glaze, though.

    ReplyDelete
  9. omg great colour! love it!
    just found your blog - love it too :)

    ReplyDelete
  10. What a beautiful color, totally chic and love it. Just followed you, feel free to stop by my blog anytime darling!

    xoxo Pakize

    Madame Keke
    Blog Lovin

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it :)